Vaddå tråkig!!

Söndagar tänker jag på i allmänhet...
Betyder bara att helgen e förbi å alla bestyr måste fixas med...
Jag fick ett sjuhelvetes getingstick igår å de gjorde jätte ont å gör de än! Men kliar mest nu... :(
Ser ni det röda... Det har spridit sej från det lilla, lilla ticket till
runt hela armen.
KLIAR och SVIDER
Gissa om denna paj med kantareller och ädelost var god
som vi gjorde hemma hos älsklingen i fredags! MUMS!
Gick dock inte hem hos barnen men dom åt massa sallad istället ;)
Igår var vi hemma hos mamma och pappa med båda barnen och sov där, lite kort:
Vi drack varsitt glas med rött vin som var riktigt gott, 20 %
men de kändes inte! (jag, pappa och Christian)
Jag hade med mig lite chilinötter oxå. Fy fan va äckligt sa pappa,
men sen när han smakade så va hans fast! :P
Blev mycket snack om fiske mellan pappa och älsklingen, dom e
så söta :)
<3
<3
HAHA!! Lillebror ser ut som han fått e nelchock me den frillan!! *asg*
Han drack inget igår, han skulle va chaufför till Göteborg ^^
Hade lite tråkigt en stund så jag lyssnade på musik å tog lite
ego-kort ^^
Barnen och morfar :)
Morfar och Mandis
Lillprinsen och storprinsen
Lillebror och kusinen gör iordning sej inför göteborgstrippen
Veronica oh brorsan
Älskade kusinen Christoffer i sitt esse ;)
Ett vanligt kort oxå ville han ha :)
Mina älsklingar!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0