Varför heter de kyckling?

Jag har funderat på de länge nu... ??
Kycklingar e väl små, dom kycklingarna man köper e ju fan lika stora som höns!?!


De skulle bli åska ikväll, så mysigt om de blir de... Synd att du inte va här då me Christian ;)


Jag såg "Love and other drugs" igår kväll. Vilken bra film!
Rolig och väldigt sorglig, så jag lipade en stund :/
Jga e rätt (läs väldigt) känslig på sånt








Titta vad jag fick av världens bästa kille!!! :D
Jag blev superglad!!! <3





Alexander och Amanda läser en bok. Vi sov till 9
imorse allihop, så skönt!




Napplisan ;)





<3





Mandisen gungar ^^




Christian å Alexander sparkar boll :)




Dom kom visst lika :)




Kvällsmat med bolibompa




Nån bild jag hitta, e la nån månad gammal eller två






Ikväll kommer Madelene hit förresten, ska bli kul :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0