Teater? What?!?

Jag kom till dagis me barnen, å möter en stressad Vicky (Fekix mamma) som frågar om Alexander ska åka me till PS med dom. Vaddå PS säger jag vad händer där? Då va de visst teater där som inte hon visste om, inte jag heller. men de visade sej att barnens pappa fått en lapp om att Alexander skulle på teater, men han hade glömt att säga de :( Tur i oturen att Vicky missat de oxå så han fick skjuts dit.. Pinsamt bara att missa men de va ju inte mitt fel faktiskt. Sånt som händer.... Sa att han får messa mej på en gång så han inte glömmer ^^
Nu sitter jag inne å tar de lugnt, ska snart städa lite å äta litegrann.. Saknar min Christian..




God morgon förresten :)





Vad nice me plattat hår, de va ett tag sen nu ;)




Ovant me lila läppstift.. Ser ut som jag ätit massa blåbär ^^




Mina älsklingar!! <3




//Lina

Kommentarer
Postat av: Mija

Konstigt att de inte lämnade ut informationen till båda föräldrarna.. På de ställen jag har vart å jobbat/praktiserat så har de vart extremt noga med papper till båda..

kraam <3

2011-05-09 @ 16:52:31
URL: http://www.finest.se/Mijsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0