Ooops slarvigt...

Har ju inte uppdaterat.. DÅLIGT!! Men nu så e jag på G igen... :)

Mitt humör e liite bättre nu efter en jobbig natt!
Jag sov underbart jämte mitt hjärta såklart,
men Amanda har drömt å haft sej halva natten... :/
Blev lite mys på morgonen sen va min prins tvungen att sticka,
så de va bara att gå upp å se glad ut.. Ingen av ungarna har lyssnat på mej idag
så de gjorde INTE humöret bättre!!
Usch så tjurig jag va!


MEN jag har städat å fixat mat idag å duschat barnen så jag har haft fullt upp.
Skönt nu när de e klart... :)


Snart kommer Linda och hennes kids Benjamin och Melvin hit å busar lite.
Ikväll runt halv 6 kommer barnens pappa hit så ska vi lämna Alexander på dagis,
för de är fest för 6åringarna. Då ska vi på föräldramöte till Hagaskolan ^^
(Amanda får följa mer hoppas hon e lugn..)


Lite kort från häromdagen...:




Alexander plockar blommor :)









Mandisen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0