Lite frågor....

Som jag snodde av Therese på hennes blogg faktiskt ^^





Har du sett din bästa vän gråta?
Ja de har jag

Vad åt du senast?
Pomes frites å korv

Har du varit med i en rättegång?
Ja å de handlade om mej fast jag va nyfödd då.. De va min riktiga pappa som vägrade erkänna att jag va hans...

Är du polare med grannarna?
Nja.. Jag e inte ovän me dom.. De är mina grannar helt enkelt

Vilka språk talar du?
svenska, engelska å liiiite tyska

Vilka länder har du bott i?
Sverige bara

När åkte du senast bil i mer än 15min?
De va jäääkla längesen.. Tror inte jag gjort de ens i år? Jo i januari!

Senaste piercingen?
Näsan å jag va 18år å mamma vansinnig

Har du varit på stranden?
Eeeh ja..?

Minns du din/dina musiklärares namn?
Tomas Brixmar, Bjarki Kjellsson, Martin Lindholm

Hur bra är din syn?
-10.. Vad säger de er...

Har du varit på party?
Men herregud JA

Skulle du kunna tänka dej att simma med hajar?
Ja absolut om jag hade vågat de...

Har du varit utomlands?
Ja Teneriffa faktiskt ^^

Vem ringde dej senast?
Linda

Vilket är de bästa bröllopet du varit på?
Min kusins

Vad var den senaste drömmen du minns?
Kommer inte ihåg

Vilken tid gick du upp imorse?
kl 9, helt otroligt att min dotter sov så länge :D

Vad ska du göra i helgen?
Lite dricka på fredag med Conny å säkert massa andra, på lördag ska jag umgås me världens bästaste kille och hans supersöta son ;)

Vad står de i fjärde sms:et i din inkorg?
Har ju allt som skrivits me olika människor så de e lite svårt att läsa fjärde då

Har du färglinser? Nej å kan inte ha de heller jag ser för dåligt..

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

Vad är de första du gör på morgonen?
Gosar med mina barn

Vad ska du göra efter de här?
Lägga mej i sängen å soooooova





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0