Jättekul fredag!!! :)

Tack alla för en kanonfredag!!
Festen blev visst hos mej å de va lika kul som vanligt ^^


Fick mess av Mille, till å me han kom som aldrig brukar kunna
när jag väl bjuder honom! :)


Sandra kom hon me å de va inte igår, skojsigt :)

Malin å Andreas kom en sväng me :D


Fattar ni att jag va tvungen att se på heeeela hockeymatchen!!!
Peter kom vid 16 och tvingade mej att kolla, så skulle vi ha svenska flaggan
på kinden, å de fick även resten som kom när hockeyn höll på
(Martin, brorsan, Becca, Conny)
Galet! :)


Tyson hade hoppat ut genom fönstret igen så jag å Becca skulle hämta honom..
Vad gör han då.. Klöser mej som satan! Så ont de gjorde!!!!!







Ni kan ju tro att de svider...




Peters snygga flagga, haha så kass jag e fast dne blev
den bästa av dom jag målade ^^





Hockeyyyy yaaaaay!!





Såååå b flagga... HAHA





Becca :)





Becca å jag





HAHA




Becca, brorsan, Martin





Meeee





Peter å Conny :)





Conny å jag





Brorsan, Becca å jag





SERIÖST! Vaddå psykos! SKulle bli rädd om jag träffade
på dom i en mörk gränd :P




Fint Conny haha





Sundoor och Ellinor :)




Martin, Ida, Peter




Sundoor, Ida, Peter, Sandra, Ing-Marie





Ge å ta




:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0