Hur reagerar ni på en chock tror ni??

Jag VET hur jag reagerar.. Tänk er att ni hör ert barn skrika riktigt ordentligt å sen gråta å komma ut ur sitt rum, och se att hon/han håller för ögat och ni känner hur de luktar aceton/nagellack.. Så var det för mej! Pratade med Ida KR medan jag la in kläder i Alexanders garderob. Så händer detta.. De var ingen fara (tror jag) för de va nog inte så mycket det kom i ögat. Hennes öga är inte rött och hon har inte ont nu.. Jag ringde 112 och begärde giftinformationscentralen, både dom på 112 och infon sa att jag skulle skölja henne i ögat med ljummet vatten i 15min.. Jaha å de tror ni gick bra ensam! Nej inte alls men jag försökte.. Hon skrek å jag skrek.. jag va skiträdd å bara skakade, dom sa att de e viktigt eftersom de va frätande ingredienser i den där skiten hon fick i ögat.. USCH vad hemskt det var! Se kände jag mej så elak att tvinga upp hennes öga för hon skrek ännu mer då lilla tösen.. Kände mej så jäkla hjälplös! Dom sa till mej att åka in men jag ringde vc å vi avvaktar lite eftersom hon e som vanligt nu å leker plus att ögat inte e rött alls. Men en sköterska ska ringa vid halv 6 och kolla läget så de va ju snällt.
Alexander var ALDRIG på grejer på de viset, men hon e på allt å de går så himla fort med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0