Har ni svängdörrar hemma eller???


De lär ju lärarna fråga min dotter rätt snart.. Jag minns att killarna i klassen alltid fick den frågan av lärarna för dom öppnade men stängde aldrig.. Så e Amanda ^^ 12 grader ute, vart tog resten av plusgraderna vägen?? Ska bli fint till helgen igen så de blir perfekt! :)

Imorgon åker barnen till sin pappa, jag bad om att få en dag extra ledigt (fast jag ska jobba imorrn 7-15) å de gick han me på :D Sen på eftermiddagen ska jag umgås me Pernilla, får se vad vi hittar på men nåt roligt blir de säkert.

På fredagen blir de tacos och skräckfilmskväll hemma hos Malin, så kommer Madelene med :)

På lördag morgon tänker jag sova lääääänge! (men lär väl vakna tidigt som vanligt när man kan sova längre..) Senare ska jag hem till en vääääldigt fin person så ska vi grilla ^^ Ska dricka vin oxå så hoppas de blir de där fina somriga vädret.. Gillar dej...Mycket!





En tjock vit tröja, jacka och mina stövlar fick jag ha ute igår.. I MAJ! *hatar*




Flickfavorit i skolan.. Ja de tror jag.. ;)





Mammas flicka <3





Dagens frisyr




Alexander ska nog bli kock när han blir stor...
Kolla så fint han lägger upp grejerna ^^





Orkade inte platta de idag heller så då blev de a la naturelle.. ;)
Inget smink heller men de skiter jag i just idag
Ser inte klok ut utan smink :/


//Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0