Gör det NU!!

Varför e de altid så svårt att göra nånting NU?! Jag gör de sen... Jaja tiden går å de glöms.. Jag måste skärpa mig! Ska se till att maila de som ska mailas på en gång nu och att skriva in mina jobbtider på en gång så jag har de.
Älskar er mina barn, hoppas ni har de mysigt hos pappa i helgen




Nu sitter jag och tar de lugnt en stund, har på MTV och lyssnar på lite musik..
Vill inte riktigt ha igång spotify så mycket eftersom jag inte skaffat premium än..
Skitmusik e de såklart bara för de.


Har sovit så bra inatt tack vare en person, tack för att du finns :)
Dej ska jag vara rädd om! I mina ögon är du perfekt..


Om ett tag ska jag hem till Hanna Sjunnesson å bli sminkad, blev ett testoffer hehe.
Men de lr bli snyggt så ser fram emot de :D


Ikväll blir de filmkväll hos Malin med Madelene, en bra skräckis taggar vi!
Är allt lite sugen på att dricka lite gargg ju.. mmmm :P


Har gjort ett event på facebook nu me, blir liseberg den 1a juli :D
Ska dit i slutet på juli oxå med kidsen, myyys



//Lina

Kommentarer
Postat av: Malin

SÅ du kan inte hålla dig ifrån alkoholen ändå..^^

2011-05-06 @ 13:11:27
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0