Fryser

Mina händer e alldeles frusna å mina fötter e som isbitar! Ingen sommar idag,
inte enligt mej iaf..



If you go hard you gotta get on the floor
If you're a party freak then step on the floor
If your an animal then tear up the floor
Break a sweat on the floor
Yeah we work on the floor
Don't stop keep it moving
Put your drinks up
Pick your body up and drop it on the floor
Let the rhythm change your world on the floor
You know we're running shit tonight on the floor
Brazil, Morocco,
London to Ibiza,
Straight to LA, New York,
Vegas to Africa



Hade en jätte mysig lördag som vanligt med världens bästa kille å hans grabb :) Usch vad jag saknar dej Christian redan...................


Vi kollade eurovision å blev sura som fan när Frankrike å Grekland fick 12 innan vi ens fick nån!
Sen nästa gång så skriv låtar till oss svenskar å inte till Azarbadjan!!!





Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

2011-05-17 @ 19:44:06
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0