Cykel!!!

Jag saknar dej så mycket min cykel...
Tycker  fortfarande att de är väldigt märkligt
att någon tar en cykel som har punka och e låst,
när de fanns andra jättefina cyklar jämte som inte va punka på... :S
Nåt skumt e de å jag kan inte riktigt släppa de...
Jaja
Får köpa en ny...
KUL!





Idag ska jag gå en sväng till jobbet å skriva på ett papper om deligation tror jag de va..¨
Hoppas C orkar följa me på en liten promenad ^^
Barnen e på dagis så ska njuta av denna förmiddagen å lugna ner mej lite..
Amanda har vart lite jobbig denna natten så jag hade ett riktigt pisshumör imorse
men de e bättre nu..



Alexander ska hem till Felix efter dagis så de blir lite promenader idag.





Mor å dotter... <3
Båda har temperament så de lär väl märkas framåt åren.. ;)





KÄRLEK... Sit vad jag älskar mina barn!!!





Today





Mina ögon e så stora.. Brukar aldrig ha så runda ögon..
Vad har jag gjort?



Fick förresten en redig spark av Amanda imorse rätt i ögat!!
De gjorde svinont och ögat sved å de rann ur de i säkert en10min... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0