Blev ju bra allting! :)

Jag va så bitter igår morse för vädret...
Men de ordnade ju upp sej!
Jg städade lite å kollade hem till gården.
Sen kom finaste Christian hit så de blev massa mys <3
Gick ner till bion vid 5 för att hämta ut biljetterna, satte oss
på grappa å drack (jag vin, han öl)
Jag hatar öl, men den sorten han drack va fan vedervärdig! ;)





Filmen va kalasbra!!! Gillade den skarpt!! Den första e ju allra bäst,
men gillade denna oxå.
Monika å Andreas va på samma bio så fick pratat me dom en snabbis :)



De va gott att dricka lite vin på bion, va lagom lullig när vi drog till festen haha :P
Magnus hade ringt på bion, så messade att jag ringer sen för vi va på bio.
De e ju för gamla tanter skriver han tillbaka då...
Vilket undrar jag. -BINGO!
Läs igen de står BIO Magnus ;)




Krogen va kul faktiskt, förutom att de inte blev så mycket dans
för att jag tappade byxorna hela tiden!!! :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0