YES...!!

Jag e faktiskt glad, fast jag e trött som faaaan.. Inte många timmars sömn denna helgen om man säger så.. Önskar jag hade kunnat sova läääänge imorse men de gick ju inte...


Somnade om från 8-12.30 så då fick jag krama kudden och låtsas att de var honom jag kramade...




De allra bästa av allt nu e att de kanske ordnar sej med jobbet för mej till sommaren!!! De är nämligen bara e tidsfråga innan barnen kan va hos sin pappa varannan vecka (vilket betyder att jag kan jobba mycket kvällar och långpass varannan vecka och ta massa jobb till sommaren) Han ska bara göra riskettan och halkan, sen skriva upp och köra upp.. Han e ju duktig å kan allt så de kommer gå snabbt. Skönt att kunna se ljuset i tunneln!
Barnen e hemma och de tillbaka till de normala: Fullt ös medvetslös!! ;) Alexander blev jätteglad för spidermansockarna, amanda tog på sej alla tre trosorna för hon inte kunde bestämma vilka hon skulle ta.. ;) De nya hårspännet har jag satt upp på henne för hon vill va Mimmi sa hon :)
Imorrn MÅSTE jag fixa brev och frimärke och fråga hur jag ska kunna fylla i ett papper som inte ens va medskickat????
Innan foljet kom till Conny så vile han och Jimmy lyssna på fotboll,
så jag lyssnade på musik i mitt headset tills de tråkiga var över... ;)
Lite folk
Jimmy å Andreas ääälskar kameran.. ;)
DÄr fick jag dom! :P
Sötaste Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0