Vart e livet..??

Just nu e hela min värld upp och ner å de e inte positivt alls! Jag missade till å med en jobbtid häromdan å de brukar jag då rakt inte.. Jättekul vad ska dom tro om mej?? Mitt i allt detta får man höra att Mattias dött.. 21 år gammal.. vafan vad de om då??? Allt detta med att dö börjde redan när jag va ung.. Andreas var några år äldre änmig, han dog i en bilolycka 20år gammal... Sabina blev överkörd av en lastbil mitt ute på motorvägen.. (hon var väl 17, 18) Joel, en väldigt nära vän slängde sej framför tåget för några år sen... VARFÖR!!!??? Man går här å fattar ingenting.. Undrar varför man inget märkte..
Just nu e jag inne i en period där jag funderar på vad livet e till för.. När vi dör vad häder då?? Jag vill ju tro at man träffar alla sina nära oh kära igen.. Jag står inte ut med att kanske aldrig få träffa mina barn igen när jag dör.. Jag e inte som brorsan iaf. Han tror ju att allt bara blir svart, men de tror jag absolut inte.. Nånting händer å jag hoppas de e att man går vidare till en ny värld tillsammans med sina älskade..  Jag vill inte bli nån annan.. En jobbarkompis trodde att man kanske e olika människor men att man ändå träffar samma personer som betyder olika för varje liv.. Vad tror ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0