Vad vill ni mig!?!

Jag pratar om mina bacelusker...... Hostan e jävligare än någonsin,
feber på ingång IGEN och totalt lock för höger öra...
Om jag råkar böja ner huvudet bara litegrann så smätter de till å gör så
jävla ont!!! Vad e de för skit då???? Nån som vet???


Jag har haft så jädrans tråkigt och blir så rastlös när jag inte kan träna!!
fanfanfanfanfan....


Kollade förresten på Wes Cravens "My soul to take" igår
Den va helt okej men inte den bästa jag sett.




TUMMEN NER

//Lina










Kommentarer
Postat av: pillan

dom gillar ju dig.har du aldrig hört det kärlek börjar alltid med bråk fast i detta fall blir det kärlek börjar alltid med förkylning:)

2011-03-14 @ 09:42:30
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0