Bra grejer

Usch va mina ögonlock e svullna och de känns som om jag fått stryk eller nåt!
I söndags speciellt kunde man verkligen tro att de var så att jag blivit de..
Värsta fläskläppen och ett skitstort blåmärke på kinden!!.. HAHA :P
MALIN inga kommentarer på denna de räckte att jag såg din min igår ;)



Har suttit och målat hela barbapapa-familjen som Alexander skulle färglägga å de blev ju ganska bra målat.. ;) JA jag erkänner jag fuskade lite... För inte ens så bra målar jag..


De va skönt att skriva av sej innan hörrni.... Man får mer energi då och man lugnar ner sej..





Leggings jag fick av Malin, gillar dom massor!!
Stencoola!!!




Dom ser ut så hela vägen ner.
Tänk inte på mina sockar... :P





Fick min hemliga sminklåda idag oxå, är helnöjd me de
som var i!!! :D De var helt klart värt de!
Förotom foundation som var me, har ju redan en som
passar mej perfekt från mary kay




Ser ni hur borsten ser ut..? Inte sett innan.. Ska bli kul
att testa.




3D effekt å grejer.. :) Jag e ju nöjd me den där
mascaran jag köpte som vibrerar så denna e säkert bra me.




Ser bekvämt ut för lille Tyson.. :)




sötnöt.. Dags att införskaffa lite tunnare skor minsann :)




Ja jösses sikken spexare min son e ;)




HAHAHA




Hon ville göra nåt fult sa hon ;)




<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0