Trött, vad är de...

Jag e så trött så att jag inte vet vad trött är... Hade båda barnen i sängen inatt med, en på varje sida. Det var bara de att Amanda har vart vaken typ hela natten och sagt att hon inte vill sova.. Ett tag var hon uppe å lekte, sen skulle hon klä på sej osv.. När man säger till denna lilla dam så får man ett högljutt NEJ och sen några rejäla smällar.. En kaxig liten dam ska ni veta.. Men se de går inte med mej, då brukar jag slå tillbaka bara lite löst såklart å då blir hon så ställd så då slutar hon.
Alexander ska på sitt sista bv-besök den 14 april, sen e han stora grabben som börjar skolan efter sommaren!! Helt troligt!! De var som jag å Malin sa, då blir de till att klä in böcker å köpa pennfodral å väska mm.. Om de nu fortfarande e inne att klä sina böcker vill säga??
Titta här e dom inte så stora ;)
Nähä nu får jag sluta tjata, ska ner till stan å ta bussen till bästaste MALIN!!
Malin, Alinde och jag
JAG SAKNAR MITT LÅÅÅÅÅÅNGA HÅR!!!!!!
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0