Tre timmars sömn plus en halvtimme extra..

Jag fattar de inte.. Jag vaknade kl 7 och kunde inte somna om!! Sitter i myskläder nu och har kollat på två filmer: Dinner for schmucks (se den!) och Det okända (se inte!) Fick sovit en halvtimme på filmen, men så började hopn skrika så förbannat så jag piggnade ju till.. Nu iaf känner jag mej ganska pigg, så ska ta å duscha och välja kläder till ikväll.
Det var jättekul igår, tack Lina!! Min granne kom å knackade på å frågade om vi kunde bara va liite tystare när vi sjöng för deras barnbarn kunde inte sova (dom e jättesnälla så hon va inte arg eller så) Jag sa att vi e två stycken bara å hon höll på att trilla av pinn. "Bara två? haha de lät som 20 pers ;) " Det var kul att sitta och minnas tillbaka tiden från gymnasiet.. Så mycket vi gjort ihop egentligen, alla galna fester och upptåg och bekymmer...
Vin e godast
Lina O Lina runda om fötterna... haha
Fy fa vad jääävla snygg han e!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL HA!!!!!!
Kolla hans ögon.. Jag smälter... Give me!!
;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dinner for Schmucks är riktigt rolig :)

Grown ups är att rekommendera med ifall du inte har sett den :)



Kul att träffa gamla skolkompisar, kan bli mycket skratt av alla minnen! :)

2011-03-19 @ 14:05:58
Postat av: malin

Du får sova ut i morgon (Söndag)

Va snygga glasögon hon hade!!



Kul att ni hade de bra :)

2011-03-19 @ 14:18:42
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0