Tack alla för gratulationerna =)

Det blev en helmysig dag idag :) Har skrivkramp av alla "tack" till alla fina som skrev till mej på facebook :D
Träffade Malin och Andreas i affären idag, sen träffade jag Thomas Everfalk å han undrade om jag skulle ut denna helgen. Men icke då har ju jag barnen.. Vi kom fram till att de va två somrar sen vi festade, de är skandal!! Men vi får allt festa till nästa helg :D Träffade Cissi å Kicki oxå :D Rena rama återträffen på hajen.
Har haft Pernilla hemma idag så hon har umgåtts me mej å barnen, hon e ganska uttröttad de märktes.. ;)
Nu sitter jag och dricker lite vin och kollar hem till gården. Var inte så orolig.. Man lever bara en gång och jag begär ingenting!!!

Hade brorsan Jesper och Becca på besök oxå, dom har förlovat sej IDAG på min födelsedag!!! :D:D Barn snart då???? Jag vill bli faster!! :P
Alexander och Amanda sa att jag inte skulle bädda min säng,
det skulle dom göra för jag fyllde år ;)
Min prins...
Kolla så fint han lägger upp tacosen.. en annan blandar ju bara ihop skiten..
De är en lägereld i mitten kom han fram till iaf ;)
Conny kom förbi innan, han gav mej cider 2,25 och jösses vad vi skrattade!
De e sen 9år tillbaka då jag bjöd honom på de. De är en lång historia :D
Amanda petar näsan å ger de hon får ut till brorsan haha :P
Barnen å min fina bror
<3 LOVE U!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0