Stämmer de?


I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.
Along with the sunshine, 
There's gotta be a little rain sometimes.
When you take, you gotta give, so live and let live, 
Or let go.
I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.







I could promise you things like big diamond rings,
But you don't find roses growin' on stalks of clover.
So you better think it over.
Well, if sweet-talkin' you could make it come true,
I would give you the world right now on a silver platter,
But what would it matter?
So smile for a while and let's be jolly:
Love shouldn't be so melancholy.
Come along and share the good times while we can.





I could sing you a tune or promise you the moon,
But if that's what it takes to hold you,
I'd just as soon let you go, but there's one thing I want you to know.
You better look before you leap, still waters run deep,
And there won't always be someone there to pull you out,
And you know what I'm talkin' about.
So smile for a while and let's be jolly:
Love shouldn't be so melancholy.
Come along and share the good times while we can.









Det stämmer alldeles utmärkt tycker jag... Jag e så trött idag ska ni veta!!! Jag älskar er mina underbara barn, vänner och familj, glöm aldrig det!
Denna flickan lämnar jag aldrig ifrån mej!! Hon är en sån toppen-
vän som jag aldrig tänker mista!!! <3
Ida och Martina, underbara töser!! Tack för att ni finns! Sen att du Martina
lyckades hälla öl mitt mellan brösten på mej på krogen de e la bara att gilla
läget.. Men varför just öl som jag hatar?? HAHA bra gjort :P
Jocke och jag. Jocke är min brorsas kompis så han har jag känt sen
han va bebis :) En go kille me humor :)
MAGNUS!! Grannar i karl gustav å jätte längesen som vi sågs så kul du
kom på min fest :) Han va lite orolig för att han e 42 å äldst på festen
men va spelar de för roll.. han hade kul och åldern e bara en siffra :)
Lotta kom förbi, så kul att se henne igen! Snart blir de bebis för henne
å då ska jag gosa massor! Gott att kuinna lämna tillbaka barnet när de
skriker ;) Tur att jag skrev till dje på lunar för några år sen Lotta
så vi blev vänner.. de ångrar jag inte :) <3
Jag å Emelie myyyyser haha galna jag vet :) Emelie har jag känt 1 år
nu å de känns som vi knt varandra hela livet! Vi e så lika på många plan!
Mej blir du aldrig av me ska du veta! <3
brorsan å henke :) Henke e oxå från karl gustav så därför känner
man honom å han e kompis till brorsan de säger väl allt. haha <3
Conny, jag å Martin <3
Kärlek till er killar! Ni e två av mina bästa killkompisar!! Har känt er i 10år nu
å ni betyder otroligt mycket för mej!
Magnus, Alinde och Malin <3 Alinde har jag känt i 2år hon e underbar!
Malin har jag känt i snart 1år.. En go tjej :D
Jimmy å jag <3 Han e otroligt värdefull för mej oxå, lärde känna honom
samtidigt som conny å Martin. Utan dej vore jag inte hel. Underbara
vänner säger jag bara!!
pusskalas!! :) De är ingen tunga de e ett godishjärta! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Blev alldeles varm i min blodpump när jag läste vad du skrivit om mig :)

(Men du kunde ju valt en snyggare bild på mig) :P

PUSS

2011-03-07 @ 17:39:21
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: Malin

Thihi, kul att se att kläderna kom till användning för dig <3

2011-03-07 @ 19:51:15
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0