Nu mår han bra igen

Igår när Charlotte kom så fick Alexander riktigt magknip, han bara låg i sängen och krampade.. Men nu  e de borta som tur är, puh!
De blev inte riktigt som jag tänkt mej denna helgen men den va bra å de e huvudsaken :)
Blev verkligen så jätteglad för mina presenter igår, tack Charlotte och Malin!!!! :D
Jag verkligen älskar ringen jag fick av Malin, min nya älskling!! <3
Ganska tung ring faktiskt
Detta linnet har jag på mej idag, sitter jättesnyggt verkligen!!! Love it!
Fick detta ljuset av Charlotte som doftar vanilj, så fint verkligen :)
Fick en skål av Charlotte me, nice
Sen fick jag vin av Charlotte som jag smuttade lite på igår kväll när
de blev lugnt, blue nun som hon vet jag älskar :D (kortet blev visst
lite suddigt..)
HAHA vad tycker ni om Amanda som leker Malin :D
Klockrent :D
Hörs senare!
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0