Jättekul dag!!!! :):):):)

Vaknade pigg och utvilad, Amanda vaknade tidigare, men hon låg bredvid mej och kollade på barnprogram ett bra tag så då kunde jag vila lite till. Skönt! Sen åt vi frukost och såg vrsta snöfallet (IGEN) Skulle lämna in ett tapper, men kom än en gång på den jävla lunchtimmen så de gick ju inte! Sen vet ni väl hur jag e.. GLÖMMER... Fick en inbjudan på facebook, min fina vän Conny skulle visst ha lite "efter"födelsedagsfest imorrn men de kan ju inte jag :( Hoppas han kan nästa helg istället :)
Just nu sitter jag och barnen och kollar på Tingeling, så söt film <3 Jag köpte lite godis till dom idag till fredagsmyset så dom sitter å smaskar så gott. Vi har sjungit massa mora träsk idag, ni skuööe höra oss.. Ljuva toner som uppstår! ;)
Innan middagen kan de se ut såhär..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0