Jag vägrar!

Om jag intalar mig så kanske jag slipper bli mer sjuk... Har lite feber idag och näsan har börjat rinna.. VILL INTE! Jag skulle ju träna och va ute massor me barnen!! KUL.....
Får besök av brorsan (Jesper) och hans tjej Becca om en stund :D Jesper skulle ner till systemet så kom jag på att då kan jag hjälpa han bära, och köpa mej lite vin eftersom de jag har kvar står i Falkenberg hos Patricia.
Jag har beställt online på hm.se, kolla in!!
Så jäkla snygg!!
En skitnice ring! Gillar den, hopas bara den passar
Gott att äntligen få lite snygga armband.. Brukar aldrig hitta nåt när jag e ute å shoppar.
Har även pratat med Yvonne så nu ska jag få hem en riktigt bra dag creme och en natt creme, OCH cremer till mina händer bland annat. Dom kommer bli sååå lena! Ser fram emot de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0