Jag gillar inte stress!!!

Denn dagen var bra, men sen blev de kaos efter att vi vart hos Therese ett tag.. I samma veva som deras soffa skulle komma å jag skulle hålla koll på Emma så börjde lilla Alexander att gråta. Han var alldeles jätteröd utanpå örat å han sa att de gjorde ont i örsnibben så då kunde de inte va öroninflammation tänkte jag.. Ett bett av nåt slag va de som kom upp i mitt huvud.. Ringde pappa å han sa de nog va öroninflammation. Pojken skrek i 1,5 timme!!! Vi stack till VC som hon på 1177 sa. Kom in ganska fort iaf, medan vi väntade på en läkare stensomnade han i mitt knä. Det var öroninflammation men de märks inte på han nu för nu har han ätit penicillin så han e som vanligt nu :) TACK igen underbara Therese för skjuts!!!! <3
När vi va ute på promenad innan allt kaos så hade vi jättekul :D
Alexander viskar hemligheter... Spökbajs... Var vad han sa för
Amanda skvallrade ;)
Lilla familjen <3 De syns verkligen att jag e trött..
Titta på detta!!!
DE E VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! :D:D Harrys till helgen!!!!!
Snart påsk oxå, de missar man inte i denna stans alla skyltfönster ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju bra att han blev bättre så snabbt, för annars brukar ju pencillinen verka efter kanske 2 dagar ")

2011-03-30 @ 20:29:15
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0