Gott med uppförsbacke sådär på morgonkvisten!

Det är helt underbart nu när all is är borta så att vi kan ta den jobbiga vägen till dagis :D Genom kyrkogården, de e verkligen uppför hela vägen, å de är inte de enklaste me en barnvagn åsså Amanda i som väger en del nu. Kanonbra träning! Alexander springer ju på som aldrig förr! Sitter här nu å har druckit en proteindrink och lyssnar på musik. Fnderar på om jag ska träna nu eller efter mötet.. Blir nog efter tror jag..
Jag har inte plattat håret idag förde kändes ganska onödigt eftersom jag ändå ska dusxha efter träningen.. Bara de att jag e inte överförtjust i mina korkskruvar.....
Vad händer resten av veckan då?
Idag: Möte
onsdag: Barnen lediga, lekstugan
torsdag: Träffa min jobbcoach. Jobba kväll, brorsan å hans tjej barnvakter
fredag: Fredagsmys med barnen
lördag: Filmkväll
söndag: Till lekplatsen med barnen och Therese och hennes dotter
Låter väl bra? :)
<3
HAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0