Fullt ös...

Var hos jobbcoachen imorse med barnen, så de gick väl sådär me de mötet. Vi småpratade lite å bokade en ny tid istället :) Var å hämtade ut mina glasögon, fy så fula dom blev me andra såna pinnar!!! USCH! Aja.. får la beställa original lite längre fram istället för de kostade väl en del.
Nu har jag fixat lite papper att skicka iväg men såklart så ville dom ha ännu mer kompletteringar.. Kul nästan jämt!
Alexander fick brev från skolan idag :D Nu vet vi skolstart, tider, föräldramöte och så har han fått sin klasslista :D Han hamnade me en av sina bästa kompisar så han e glad!!!
Uppdaterar senare med bilder och sånt vi måste verkligen gå nu.. Ska posta mina brev, köpa kattsand och sen iväg till Therese :D Ska hjälpa henne hålla ett öga på lilla Emma <3
Jag o Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0