Fääääärdig!!!

Sminkning fixad, håret plattat igen, nya klänningen och leggings på.
Om en stund ska jag börja me maten så den e klar när Lina kommer :D
Tar mitt första glas me vin när jag börjar me maten.


Träffade Emelie och Angelica när jag å bästaste Malin fikade på ströget :)

Jag o Malin e bäst på att sniffa parfym...!!!! :D





Fina Malin du e bäääst! <3





Nya klänningen :D Inte fixat sminket dock hoppas ni
inte dog av skräck..



Nya leggings, halva priset



Hittade ett par så söta klämmor till Amanda och
trosor med Kitty :)
Alexander fick nya sockar, de behöver han.
Spiderman!!!



Snart dags för gekås å handla varsin vårgarderob till barnen.


Ha de så jäääävla bra ikväll alla!


//Lina

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser ju alldeles SKEV ut ^^

Vad fiin du blev i de nya kläderna.

- Funkade bh.n som den skulle?

2011-03-18 @ 18:24:33
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0