De känns som söndag..

Nu var brorsan och Becca här och hämtade ölen så skulle dom ut till karl gustav till mamma å pappa å dricka lite. DOm var ju på bio men vågade inte ha ölen i bilen eftersom den inte går att låsa :O Iofs att den e gammal men de e ingen som bryr sej i denna stan.. Jag menar någon tog ju min cykel de va punka på istället för nån av de andra hela cyklarna.. Tycker de e skumt..
Amanda har en sån jäkla trotsålder nu och hon e jävligare än någonsin! Hon var väldigt tyst innan när jag å Alexander kollade lite på bröderna lejonhjärta.. Vi gick till köket, å hon har då hällt ut ALL citronpeppar-krydda på diskbänken och står å leker i det med händerna plus hela munnen full.. Galen? Javisst..!
Pratade med mamma innan och hon ville jätte gärna ha barnen på påsk så de va ju kul för då ville jag gärna ut en sväng :D Barnen blev jätteglada och mamma med, de va superlängesen hon hade dom nu :) Hon skulle se vad hon kunde göra åt wheels and wings helgen å jag tror de kommer gå prima :) Jag vet en som kommer klaga som fan på mej men han ska bara va tyst eftersom jag har dom i princip JÄMT.... Nu ännu mer.. så FUCK IT!
GIVAKT! ;)
Min prins!!!!!
Mammas gullefjun :):)
Min sessa äter yoghurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0