Började bra, slutade hysteriskt..

Steg upp på morgonen med 2 barn som var vakna innan mej och satt och kollade på bolibompa alldeles knäpptyst å fint ;) Jag fixade frukost och sen va de dags för tvätt.. Pernilla kom förbi me så de blev en mysig förmiddag med massa prat och en stol som gick sönder, shit va vi flabbade!! Ett rejält PANG och så såg man att Pernilla sjunkit till en lite lägre nivå så att säga ;)
JA ni ser ju ;) När Jenny kom förbi å hälsde på senare så kom jag ihåg att
byta stolarna så de va ju tur ;)
Jag blev irriterad på ALexander teve me så de blev såhär.. HAHA
grejen är att knappen måste tryckas in me tandpetare för att stanna
intryckt.. Men nu hade jag inte de eller tändstickor så jag körde in en
matkniv.. De blev väl bra? Han fick ju spela sitt mariokart :D
Kvällen slutade lite värre för lilla Mandis som ramlade ner för hela trappan
i trappuppgången med huvudet före.. Den smällen jag hörde vill INGEN
annan uppleva.. De slutade bra me en rejäl bula och en öm sådan.. Tack gode gud för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0