Allt fixat inför imorrn!!! :)

Vilken tur att jag INTE glömde att göra de jag skulle för en gångs skull!! :) Jag ringde superbowl och bokade bana kl 16, sen middag kl 17, blir lagom när man kommer he msen vid 18.00. Vet ju att folket alltid kommer minst en halvtimme efter utsatt tid ändå.. SKÄMS PÅ ER!! ;) Vet ni vad.. Ju mer jag dricker desto mer strike slår jag.. SÅ de betyder att jag behöver dricka lite för att klara detta..
Amanda äter ägg å tjattrar.. :)
<3
Fan, skulle målat dom så hade de blivit en görsnygg bild!!
Nån som vill pussas? ;)
HAHA barnen ska fula sej
blää på dej ;)
Alexander tog kort, de blev lite suddigt då om man inte e helt stilla :)
MAMMA säger han å jag tittar.. KLICK! Men iaf så blev jag ju inte
helt knas när jag va oförberedd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer bli sååå sköjsigt! <3

2011-03-31 @ 18:59:36
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: pernilla

Håller med dig Malin kommer bli kanonsköj:)

vilka sköna barn du har Lina.

riktiga busfrön :)

2011-03-31 @ 22:58:39
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0