Låååånghelg....

......Med kids och pojkvän... :)
Idag ska jag städa hela dagen, en riktig storstädning ska de bli!
Barnen får roa sej själva och va ute å leka me de andra barnen på gården :)

Ikväll hade jag tänkt att se på film å bara ha de gott.
Imorrn e de ju helgdag så då ska jag göra nåt kul me barnen på dagen,
sen ha myskväll me en film på kvällen <3
HOPPAS jag får träffa älsklingen imorrn.. PUSS på dej Christian


Hade kul igår me Malin, vi såg film å tjötade ^^



Gissa om jag längtar tills True blood börjar igen!!!!






Hittade några till nya avsnitt av 90210 :D





Detta är en rätt b serie som jag laddade hem å kollade på
när de inte fanns nåt annat lockande...
Jag e inte så förtjust i hon som även spelar Dharma...
Tycker hon e för överdriven...
Men ja.. Nu har jag ju börjat så måste ju se klart!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0