Wheels & Wings



I år blev de fältet på fredagen, med Charlotte och brorsan.
Vi klarade oss utan regn heeeeeela dagen!! :D
Det var inte speciellt kul därute så får ju säga att de va till att kasta 100kr i sjön..
Träffade lite känningat iaf så som Pit, Thomas, Madde å Nina som man inte träffat
på jättelänge :D



Vi åkte raggarbil senare på kvällen i Jimmy Eliassons bil.
Charlotte va chaufför, så va de jag, älsklingen å brorsan (å tre andra)
OCH såklart Jimmy då hehe...



På lördagen var de förfest hos Malin å Andreas. Måste säga att bussresan va rätt festlig!
i åkte för långt å CHarlotte å CHristian hade delade meningar om huruvida vi va för långt eller inte..
Vi var för långt så vi fick gå en bra bit å ringa dom hundra gånger innan vi hittade haha :P


Sern skulle vi ner till Eric Amarillo men så hände de sej att Christian blev själv för hn skulle ta lite luft. (vi andra hade gått före så de va han å Conny först)
Han hade ingen mobil me sej så jag blev ju orolig, å jag kände på mej att de va nåt fel..
Tänk så rätt jag hade.. Han hade stött på 4 killar som skulle råna honom.
Dom puttade honom så han skadade sin arm å axel... Jättefula märken å mycket blod men inge nfara nu, han e bara öm.. Men de kunde gått värre... Jag e så glad att de kom några andra så dom blev rädda å stack...

I vilket fall missade jag visst inget för de va alldeles för högt å han va askass hörde jag...



Brorsan å jag <3

























Jag å Charlotte <3





Min älkling! <3






räggerbil å fulla.. haha





Andreas hehe





Charlotte och Andreas :)






Finaste och bästaste Malin ever! DU e min bäst vän!! <3





Tobbe :)






Andreas P och Andreas J :)






Jag å Charlotte <3






Fina flickor!!





Therese, jag, Malin å Charlotte






Robert :)





Är det en min jag ser Conny..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0