TOMT

Aj jag vet inte varför men såna där känslor bara dyker upp i en ibland... Känner mej bara tom inombords, men de e bara för att jag e så jävla rastlös tror jag..
Sen blir de alltid så när killen åker... Då känner man sej inte alls road.. :(

Amanda börjar bli bättre, så härligt :D
Ska fråga om deras pappa kan ta dom redan måndag
nästa vecka oxå (istället för onsdag)
Så kan man jobba mer om dom behöver mej (kvällar å så)


Nähä nu får jag väl roa lilla gumman litegrann innan killen å hans son kommer förbi.
Första gången ungarna träffas så de e allt på tiden :D



Detta va när jag å Lina skulle till Liseberg å se på Scotts :)
Blev lite vin den dagen plus att vi åkte Christians (hennes kille heter oxå så hehe)
skitsnygga bmw-cabbe!! ;)





Bäta vänner för alltid!!!! <3
LINA +MALIN






Jag å Jimmy-Pimmy.
Han e singel tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0