Mmmmmm...

Har precis suttit ute på balkongen i solen med ett glas vin, datorn var ockuperad av min son å hans kompis.. Spelade lite Svampbob ;)

Amanda ville kolla lite Alfons Åberg på sitt rum på teven, och så fick det bli! :)

Nu e de min mobil som inte får va ifred.. Ungarna ville ha mina roliga ringsignaler å sitta å asgarva åt
HAHA!


Pratade precis med Therese i telefon då blev man lite piggare.. Var så jävla nerstämd innan å vet inte varför men antagligen uttråkad..


Fick ett fint mess av älsklingen oxå (som vanligt, han e världens bästa)
så då blev jag fanimej pigg fort!! :D




PÅ onsdag e de dags för mej å Lina att kolla på Arvingarna! :D
LÄNGTAR!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0