Jidder, jadder....

Ibland har man bestämt sej för nåt å då e de bara så..!

Nu e Amanda frisk åsså har Alexander blivit sjuk istället :(
Hoppas ju på att kunna jobba imorrn!!!


Jag har haft en otroligt bra helg! Jag och barnen var ju hos mamma och pappa,
åsså var de grillfest hos Henke å Pelle (dom bor i varsin lägenhet i samma hus)
Pelle bor där farmor bodde innan. De va jätte trevligt och kul me massa nytt folk :)
Jag va en aning bakis dagen efter kan jag säga å de brukar jag inte bli.. Men hade
druckit en hel del vin hehe....





Magnus e på g :)







Brorsan å hans jävla ölburkar haha





Lite mingel :)






Pappa, Magnus å Basse






Fuller? :P






Henke, Sandra å Hannah :)






Så sött ;)





Magnus å Sven-Olof






Lilla Manda ser livrädd ut <3 HP i bakgrunden :)





Mingelbild






Pusskalaaaaas





Pappa, mamma å Pelle





Hannah å Jocke :)





SKÅÅÅÅL Hannah, Jocke, Fredrik





Mingel





Magnus, Alexander å jag :)



På lördagen va de mys me älsklingen å alla barnen, vi grillade å hade de mysigt.
Barnen va som små hulliganer emellanåt, Alexander va den som va mest lugn av dom ;)

Nähäpp, nu får jag nog ta å städa färdigt å fixa mitt hår, de e lockigt å jag vill ha rakt!!


Snart wheels... ;)



//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0