Den är inte död?!?!

Men inte då... Jag har inte skrivit i min blogg på ett tag nu,
men folk har börjat säga åt mej så de e väl dags igen.. :)
SÅg nu på statistiken att den lever ännu! MINST 10st som läser den varje dag,
jag tackar ödmjukast och ber om ursäkt att jag inte uppdaterat..
JAG E SÅ LYCKLIG! Han e min själsfrände, min andra hälft....
De finns ingen som e värd att lägga energi på så som han...
Han är underbar!!





Kidsen har sminkat sej me glass.. ;)





<3





Pappa, mamma å Magnus





Brorsan å ALexander kör gräsklipparen :)





Sen va de Amandas tur :)





Henke i sitt essä ;)






Midsommar-kvällsmys





Ingen sommar utan öl tycker brorsan.. Går alldeles utmärkt
enligt hans syster... Alltså mej! :P



Detta va lite bilder från Midsommarafton.
Har massa mer bilder att visa och massa mer att tjata om men de tar vi härnäst... :)



//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0