Vibrerande....

MASCARA!!! Vad trodde nu egentligen... ;) Ja var ju på gekås med Malin och Andreas häromdan å köpte de, den funka finfint ju, visste inte ens att de fanns?! SÅ e de man kan inte veta allt!
Det var jättekul igår, tack alla som kom :D
Här kommer lite bilder...
Brorsan å lille kissemissen som jag e jävla arg på nu! Han har pissat ner
tre täcken för mej! Så i nästa vecka e de jag som kastrerar fanskapet!!
(katten alltså..)
Ida och Martina
Jag, brorsan å hans tjej <3
Brorsans t-shirt.. Jag vill me ha haha!
Andreas å Tyson gosar :)
Malin å jag <3
Jimmy, Pernilla, Conny å Emelie
Malin, jag å brorsan ska välja musik, spotify rules! :P
Martin och Andreas
Pusskalas! <3
Andreas, Malin och jag
Brorsan, jag å becca. Fulla eller? haha
Conny å Emelie, sötnosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0