Vem har stulit brevbäraren?!

De kom ingen post idag och jag väntade ju på mitt lönebesked! Tur man har internetbanken så man kan se e därifrån.. Faan va jag ska ha de gott me den lönen ojojoj! (eller inte..)

Barnen har vart hemma från dagis idag för lillgrabben har lite ont i halsen å de hörs att han e tjock. Men hoppas de ordnar upp sej, han har druckit massa te med honung :D
Sitter å lyssnar på lite deppmusik, de behövs ibland känner jag.. Varför kunde livet inte bara va lätt???? Ibland önskar jag att jag kunde läsa vissa personers tankar?!
Kolla mitt snygga gula däruppe.. hehe..
Vi skulle till Jönköping å hälsa på en kompis
åsså blev de inte riktigt så vitt som jag ville.. ;)
Mina Älsklingar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0