Trött is my middle name...

Jag har fortfarande svårt att slappna av på kvällarna så de drar ut på tiden innan jag somnar om man säger så. Sover kanske 4 timmar per natt.. Jag behöver mer!
Igår var en bra dag, Alexander fixade sprutan jättebra, han grät bara en liten skvätt för han blev rädd när han råkade kolla på sprutan.. Då fick jag en tår oxå, jag e så känslig om nån e ledsen..
Efter de blev de systemet och en vända på stan. Träffade Lina, Jossan och Jenny oxå :) (de gillades inte av sonen, måste du känna alla hela tiden ;)
Vi mötte Emelie på stationen åsså gick vi till mcdonalds, jag hade lovat kidsen.
När vi ätit färgade jag hennes hår, och sen kom brorsan å hans tjej så att han kunde köra mej å storhandla medan Becca tog hand om kidsen. Fick aldrig se resultatet av Emelies hå,r men de blev bra förutom en pytteliten fläck som vi missat på slingorna (röda) sa hon. Jag får se de idag för då kommer hon hem till mej så ska vi dricka lite vin.
Lite bilder från idag:
Lilla Mandis och Tyson
Tänk er detta: Alexander spelar högt som attan på sin gitarr och
så sjunger Amanda pippi långstrump med sin stämma.. Beautiful :D
Jag filmade de så de blir bra när dom fyller 18 :D :P (får visas 2 ggr för de skiljer ju 3år på dom)
Min friss idag
Kände för att klä upp mig lite, de e ju lördag åsså ska ju jag å Emelie
dricka vin så varför inte :) Men de slutade me jeans iaf.. E inte på humör
skulle vilja ta på mej en stor jävla tröja å bara gosa ner mej i soffan.
Blir nog på humör sen.
la familia
<3

Kommentarer
Postat av: Malin Kilkki

Humm, så du umgicks inte med mej igår då? (haha)

2011-01-29 @ 20:10:04
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0