Sommar snart?

Ja de dröjer ju faktiskt inte så länge innan vi är där igen, så härligt! :D

Idag har vi plockat ner alla julsaker, bara gardinerna kvar i alla rum utom Amandas som e totalstädat från grunden, till å me fönstrena e tagna. Vissa undrar varför jag gör de redan nu? Enligt mej är julen över och de är ett nytt år, bara onödigt att ha en massa tomtar å grejer framme då ju. Nej dom får sova så gott i sina lådor tills nästa år. Kommer dock sakna julstjärnorna lite faktiskt.
Alexander har varit riktigt vresig och tvärtemot idag, fast han sov ända till kl 10.30 idag! Felix ringde och ville leka så trodde att han skulle bli lite gladare då, men icke. Han har vart lite off hela dagen, bara han inte börjar bli sjuk.
Efter middagen idag (de andra åt potatismos och köttbullar me brunsås. Jag åt tonfisk me gurka och tomat, hade ingen sallad hemma ju) så tog jag en promenad med Amanda i vagnen i en halvtimme. Gott med frisk luft, de gjorde susen för jag va änna trött ett tag.
Ha de fiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0