Skitsnack e fina grejer...

Nu e de så att jag egentligen inte ens känner för att ödsla energi på detta, menblir ändå så förundrad över allt skitsnack.. De finns alltså en person (förutom en annan jag vet oxå då) som säger att jag hittat på allt som hänt den senaste tiden... Ursäkta men vafan vet hon?? Var hon me i vårt förhållande kanske så hon kan uttala sej?? Eller e hon bara blåögd?? Sånt gör ont i hjärtat eftersom jag aldrig skulle hitta på såna allvarliga saker!!!! Men jag säger såhär.. Allt kommer upp så småningom å då hoppas jag att ni som inte tar reda på fakta ska skämmas över vad ni säger om mej!!! Hitta på.. Jag behöver inte uppmärksamhet, jag har liksom tillräckligt..
SUCKERS!! Skaffa er ett liv istället för att lägga er i mitt!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia N

de e bra Lina! :) <3

2011-01-25 @ 21:23:26
URL: http://morgondagensryttare.blogg.se/
Postat av: Therese

Bra gumman :)

2011-01-26 @ 06:27:27
Postat av: Sabine

Låter som gymnasiet all over again.. Vissa folk växer aldrig upp utan sitter år ut och år in och snackar sin skit och lägger sig i saker dom inte har att göra med. Stå på dig och bry dig inte om såna människor.

2011-01-26 @ 18:00:49
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0