Sjukt trött...

Vilken dag!!! Först snoozade jag som vanligt när klockan ringde, ville ju ömdå upp i tid så jag skulle hinna med allt som skulle göras innan jobbet. Jag gosade me katten, åt lite frukost, kollade nyheterna och internet en stund. Sen gick jag till Therese å lilla Emma (och postade mina brev!) Vi pratade å skrattade å de e precis vad jag behöver nu så de e tur man har såna fina vänner :)
Promenad hem i den friska luften och rensa tankarna lite. Hem och äta, arbetsförmedlingen (skönt att ha de gjort!) sen handla å iväg till jobbet. Slutade kl 22 och sen hem och greja me alla tusen papper, men tror att jag fått me allt nu iaf!
Klockan e snart 1 jag måste sova nu! Sjukt mycket att göra imorrn ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0