Så bra då....

Nu har jag kommit in i en trötthetssvacka igen då.... Jag kan inte somna innan 1 på nätterna å jag vet fan inte varför?!? Det har vart så i några dar nu..
Jag stannade hemma igår för Henke kom så sen,t så då tänkte jag att de inte e nån ide att gå dit eftersom han skulle jobba idag me. Så tråkigt att ha en sån där period, och att inte kunna somna innan så sent e jobbigt! Någon som har några tips?
Vi får se vad som händer idag, de där med att snön skulle va borta de kunde jag ju tydligen drömma om (snöyran alltså)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sv: Ja torsdag kan jag:) Vi kan ju bestämma torsdag och hoppas inte vädret hindrar oss.



Jobbigt att inte kunna sova:/ Kanske läsa en bok innan du ska sova? Det gör mig skittrött iaf:P

2011-01-06 @ 12:08:16
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0