Oj så skoj!

Har haft en lekdag med barnen idag oxå, så ikväll när Madelene frågade om hon kunde komma hit (om hon fick ut sin bil) så kände jag bara att jag ville hemifrån lite. De känns rätt gott när man haft barnen hela veckan från tidig morgon till sen kväll. Sen att de varit sånt väder me så har man inte velat gå å hälsa på någon heller. Vi var ju iaf hos Conny å Emelie en av dagarna å fördrev tiden innan de blev ännu mer snökaos.
Iaf så skrev jag till Madelene att vi kunde väl ses hos Malin istället så fick vi träffa henne me å jag kände inte för att va härhemma så de gick bra, men så fick hon ju inte ut bilen!!! Där sjönk mitt humör till botten för en stund.. Tills Malin sa att jag kunde komma till henne för hennes mamma kunde hämta upp mej, och Andreas köra hem mej :D SÅ nu väntar jag bara på sambon ska komma hem så ska jag iväg å snacka tjejsnack ikväll å se en skräckis! ;)
Förövrigt har vi haft en mysig dag, jag och barnen <3
Alexander läser saga för fina lillasyster <3
Ute i snön
Storebrorsan spexar som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

sötnowsar dom är :)

2011-01-07 @ 07:49:48
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0