Nu blev jag jävligt lack!!!!!

Snokade på en viss persons sida på facebook som jag verkligen inte hoppas att hon menar min sambo för då fan kan jag inte ansvara för vad jag gör!!!!! Jag e så trött på sånt nu å den tjejen kan bara lägga ner hon e så jävla B ändå!!!! Jag hatar henne mer än en viss annan brud å till å me mer än brud nr 2 så FUCK OFF annars jävlar! Jag känner henne inte men de e mer än NOG när någon skickar nakenbilder på sej själv till nån som e upptagen, å att ha vart hemma här måste hon vart stolt över att lyckas me.. Hade jag vetat om de hade hon inte kommit innanför portarna här på den festen ens en gång! SKAFFA DEJ ETT LIV!
JAG E ARG NU! Och jag e arg på en annan viss person oxå som borde tänka efter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0