Lite kvällsträning gjorde susen!

Jag var lite småseg, så jag passade på att köra mitt 25-minuterspass på min tränings-dvd. Jag blev piggare faktiskt, men inte när jag satte mej ner.. phu..!
Jag fick inte gjort nåt idag som skulle göras.. De blev ingen Therese idag heller för jag kände inte för att ta ut barnen en så lång promenad när de blåste och snöade så. Hörde att de ska bli ännu mer snö... WTF! Vill inte... Hoppas de e någorlunda väder imorrn så vi kan hitta på nåt.

Tänkte gå till Emelie och Conny en sväng när sambon kommer hem. Conny och Martin ska ut idag eftersom de e röd dag imorrn så jag tänkte hålla Emelie lite sällskap. Hon efterfrågade de.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Va mysigt med tjejkväll när killarna ska ut;)



Sv: Just onsdag nästa vecka är jag redan upptagen, kan vilken dag annars utom just onsdag:P Jädrigt typiskt! Hoppas du kan någon annan dag!

2011-01-05 @ 18:02:55
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får gärna ta bussen t mig ngn dag också, eller ta en långpromenad :)

2011-01-05 @ 18:49:48
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0