Kommer bli en bra vecka...

Idag var jag trött å helt slut men kunde inte somna ändå, en timme innan jag skulle hämta barnen på dagis så fick jag iaf somnat en kvart. Det gjorde susen vill jag lova! Jag har ärligt talat vart så trött så jag haft ont i huvudet, stackars mej...... ;)
Såhär blir veckan:
tisdag: Lämna barnen på dagis, hem till Therese. Ringa veterinären!!!!!! Promenad, träning.Jenny kommer förbi en sväng på eftermiddagen. Alexandra och hennes dotter Johanna kommer hem på kvällsmat till oss.
onsdag: träning, tvätta, hitta på nåt kul me barnen
torsdag: Lämna barnen på dagis, dom åker till sin pappa från torsd-sön. Stan å shoppa lite med Malin
fredag: OJOJ de taggar jag fanimej! Jag längtar!!! :D
lördag: FEEEEEST med Therese!! <3 Kanske man kan göra en repris från fredagen men lite senare bara? :D
Söndag: Slappa massor, får hem barnen igen :D
Lilla Mandis med Emelies hårgrej ;)
Mammas sötnos <3
snygging! :)
Amanda skulle fota sitt första kort.. De duger väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0