Känns tomt...

Barnen skulle ju inte åka till sin pappa innan imorrn, men så ville han hämta dom ikväll å jag tyckte de var e nbra ide i å med att lilltjejen tycker de e jätte jobbigt och verkligen saknar sin pappa! Vi lekte en massa idag, å sen hann vi städa lite och packa allt som skulle med som dom kan tänkas behöva tills på söndag. Amanda verkade ha lite feber innan så jag la ner ipren å grejer med. Det roliga va att H:s kompis sa att så fort Amanda satt i bilen så blev hon ledsen å saknade mej <3 Men de e ju en så stor omställning för henne, hon tror ju vi ska va som en hel familj osv men så blir de aldrig igen.
Jag var hemma hos Pernilla och Johan innan, dom var oxå barnlediga så vi åt tacos och pratade i några timmar. Mysigt! De var kul att få skratta lite :) De tvar ruggigt kallt att gå em tycker jag men de berodde nog på att jag va lite småtrött.. Tror jag va hemma vid 11 igen å här sitter jag än? haha ;)
Jag ska bli bättre på bilder på mej å barnen men just nu e de så mycket, de kommer så småningom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0