Inatt var de jobbigt..!

Såhär oroligt har Amanda aldrig sovit! Hon har vaknat konstant hela tiden och vart ledsen över sin pappa. Tur att hon får träffa honom imorgon!!! Hon är inte sej själv, hon e mest nere och ledsen hela tiden och de gör ont i hjärtat att se de...
Vill bara skriva oxå att vissa människor ska växa upp och sluta lägga sej i mitt liv.. När inte ens H är intresserad av att läsa behöver ni ju inte sitta å bry er.. Eller e jag så intressant!!???? Tycker ni borde skaffa er ett liv (alltså DU speciellt som springer direkt å säger vad jag skriver.. Djungeltelegrafen nästa) Jag tänkte lagt ner bloggen men så tänkte jag.. Varför de?? Jag tänker inte sluta skriva för de.... Men får jag höra mer skit nu så lösenordsskyddar jag bloggen så får ni skaffa er nån annan att hålla koll på
Jag måste lova mej själv att INTE prata i telen mer........... Jag blir så förbannad varje gång!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vem fan är det som snackar Lina?? Bara säg till mig så fixar jag det, alltid vid din sida, det vet du. Älskar dig min vän, nästa lördag ska vi ha skoj :) Puss & Kram Mocka

2011-01-19 @ 12:19:09
Postat av: Emelie

Fasen vad trist att folk ska hålla på och lägga sig i sånt dom inte har att göra med! Men du e tuff, fortsätt att stå på dig! Kramar

2011-01-19 @ 12:22:06
URL: http://lovems.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad jag blir arg på sånt folk som ska lägga sig i andras liv!!!stå på dig tycker jag...kram becka

2011-01-19 @ 12:31:29
Postat av: Martina = )

Sluta inte skriva! Då vinner dom... Visa dig stark och skit i alla andra :D Bry dig bara om dig själv och dina barn :)

2011-01-19 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0