Hör på detta..!

I lördags gick ju vi på krogen (jag, Martin, Jimmy och Lasseman) så när vi kommer till Harrys så e jag fruktansvärt nära på att hålla upp min brukares legitimation (han jag är personlig assistent åt) Jag hade glömt lägga ur den ur fickan när jag köpte medicin till honom sist! Nu behövde jag inte ens visa leg men de hade ju vrt fint om jag visat upp de, vad hade dom inte trott då??!! Det var som en annan gång när jag visade upp mitt leg och akten tittade skitskumt på mej.. Det var visst bankkortet jag visade upp, mitt leg låg kvar hemma.. Taxi hem å hämta.. :P
Och vet ni vad mer.. Jag hittade min jacka som jag tappade bort i somras! Den har hängt i min brukares lägenhet heeela tiden!! ;) Smart eller..? Nää men kul å de e en riktig Lina-grej! :D
Alexandra och jag. Hon har en stor betydelse i mitt liv, hon har alltid funnits
där för mej i alla väder! Tusen tack! Ville bara inflika de.. :)
Den e lite suddig, men de e min första tatuering.. Den e verkligen som jag
Fin å söt, men skenet kan bedra... ;)
Här syns den bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0